četrtek, 11. februar 2016

V tvojem objemu

Za marčevski literarni večer, ki ga pripravlja medvoška literarna sekcija (vabilo še sledi:), sem napisala ljubezensko pesem, ki me je že kar nekaj časa "klicala". Posvečam jo vsem, ki vam je ljubezen pomembna in vas vodi skozi življenje.  

V tvojem objemu

V tvojem objemu
sem cela
brezčasna
še sebi skrivnostna.

Lahko sem
malo dekletce,
ki se skrije v tvoj objem,
da ji odvzameš del teže sveta,
ali nedolžno dekle,
ki sanja o pravi ljubezni
in s silnim hrepenenjem
neznanega,
odkriva obrise tvojega telesa.

Ali zrela ljubimka,
ki brez sramu igra na strune
tvojega poželenja,
da se nama zvrti.

V tvojem objemu
čas teče drugače -
lahko lebdim ...
samo sem ...
pri tebi, 
doma.

V tvojem objemu
je ljubezen brez mej,
čez mene in tebe,
do konca sveta,
in do neba.

Kako je mogoče,
da se najini telesi tako
natančno prilegata,
da mi je tvoj objem
tako prav?
Je to čudež stvarstva
ali ljubezni?

Pokrito le
s tvojim ljubečim objemom,
me včasih prešine ...
Ko bo prišel moj čas,
bom lahko v tvojem objemu zaspala.
Ljubljena in varna.
Za vedno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar