ponedeljek, 15. september 2014

Poletja še ni konec ...

in našega ustvarjalnega izziva na temo Ljubljena tudi še ne:).

Ljube ustvarjalne duše! Še do sobote imate čas, da mi pošljete kar ste (ali še boste) ustvarile in se potegujete za nagrade, ki sem jih pripravila za vas. To so knjiga The gifts of imperfection, od Brene Brown, okvir za fotografijo Ljubljena in notes primeren za art journaling.

Komaj čakam, da vidim, kaj boste ustvarile! Vem, da bomo druga drugo obogatile in navdihnile:) Zato velja pogum! Morda je zdaj ravno pravi trenutek, da se prepustite svoji ustvarjalnosti in njeni čarobnosti.

Za pokušino in navdih:) danes objavljam dve stvaritvi, ki mi ju je poslala Gordana: svetel in topel kolaž ter globoko, nežno pesem, ki nosi v sebi življenjsko modrost: šele ko smo doma pri sebi, ko smo ljubljene, lahko prejemamo in dajemo ljubezen. Hvala Gordana, za tako prekrasno pesem! In da si jo delila z nami.


Ljubljena, Gordana, 2014
















Ljubljena

Živim počasi.
Stopam v korak sama s sabo.
In vem, da sem doma.

Misel je z mano.
Ne obira se v včeraj,
ne hiti na jutri.
Ne zapleta se.

Živim počasi
in vse se odvija,
pretaka, razvija.

Tu sem doma.
Nekje v sebi, pri sebi,
s sabo, v miru.

Le tako te lahko slišim,
začutim tvoj jaz.
Le tako te lahko vidim,
te gledam v obraz.

Iz tega te objamem,
ti pogrejem dlani.
To je ta prostor,
kjer sem jaz lahko jaz
in si ti lahko ti.

2 komentarja:

  1. Vau, Gordana, kako lepo!!
    Andreja, jaz še nisem obupala, še nikoli nisem toliko razmišljala o besedi "ljubljena"!! :))
    Hvala, ker nas vzpodbujaš!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi je v tako veliko veselje, da skupaj odkrivamo, raziskujemo in si delimo Tisto, zaradi česar se počutimo ljubljene. Hvala tebi:))

    OdgovoriIzbriši