sreda, 15. junij 2016

Občutiti polnost življenja

Danes bi rada z vami delila navdihujoč posnetek govora ameriške pevke India.Arie, ki je pri Oprah spregovorila o svojih vzponih in padcih na poti življenja.


"Child, it`s time to break the shell,
life is gonna hurt,
but it`s meant to be felt.
You need to break your shell
and let life touch you,
you can not touch the sky
from inside yourself,
you can not fly,
until you break the shell."



Spregovorila je o (zame) zelo pomembni temi - o tem, kako se skušamo zaščititi pred padci in bolečino. Bojimo se, da bomo preveč padli in da bo preveč bolelo. Da se ne bomo mogli pobrati, da bo preveč ... Nočemo biti več prizadeti, zato uporabljamo različne strategije, da bi se zaščitili. Zapremo se v "školjko", ki naj bi s svojo trdo lupino varovala našo "mehko sredico" pred zunanjimi nevarnostmi in upamo, da bo šlo vse hudo mimo. Pa ne gre, če si še tako želimo. Morda na kratki rok, a na dolgi rok si z "lupino" odvzamemo tudi vse lepo, saj postanemo neobčutljivi tudi za ta del življenja.

To je ena izmed pomembnejših lekcij, o kateri sem poslušala zadnji dve leti pri Brene Brown. Skozi njene knjige The gifts of imperfection, Daring grately in Rising strong sem spoznala, katere strategije uporabljam, da bi se zaščitila. Naučila sem se jih prepoznavati in sprejela tudi to, da jih, kljub znanju:), še vedno pogosto uporabljam. Na seminarju Nenasilne komunikacije pri Robertu Kržišniku in Marjeti Novak, sem se učila, kako sprejeti in objeti vse življenje, ki je v meni (in izven mene). Pri tem mi je zelo v pomoč tudi tehnika EFT (tapkanje).

Kot pravi India.Arie v svoji pesmi Break the shell, ne moremo zares polno živeti, če ostajamo zaprti v lupino. Zato je čas, da jo odložimo, zdrobimo in se predamo življenju v vsej njegovi polnosti:))



Ni komentarjev:

Objavite komentar