ponedeljek, 9. marec 2015

Živeti iz ustvarjalnosti

 
Dolgo časa sem bila prepričana, 
da se od ustvarjalnosti ne da živeti. 


Zdaj pa sem vse bolj prepričana, da se 
BREZ USTVARJALNOSTI NE DA ŽIVETI:))

In se samo to. Mnoge ženske s svojimi zgodbami dokazujejo, DA SE DA. Namreč - tudi živeti od svoje ustvarjalnosti in to celo dobro! Zelo dobro.

To je zares navdihujoče!

Kakšna pa so tvoja prepričanja o ustvarjalnosti?

2 komentarja:

  1. Andreja, strinjam se s tabo. Dolgo, predolgo sem poskušala živeti s potlačeno ustvarjalno silo v sebi. To je bilo daleč od živega življenja. Če sem ustvarjala, je bilo venomer kaj kar me je motilo. Vedno znova ni bilo dovolj dobro. To me je izčrpavalo in mi jemalo voljo do nadaljevanja. Večkrat sem obupala. Naenkrat pa se je pojavila sila, ki me je potegnila. Ob njej pa zadovoljstvo z vsem, kar ob tem valu ustvarjalnosti nastane. Se rojeva vera vase?

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Anonimna,

    lepo je, kar pišeš, v tvoji zgodbi se najdem tudi sama. Zelo najdem:) In ta mogočna sila, ki te je potegnila? Jaz mislim, da je to pri meni prav ustvarjalnost. Tisto otroško, čarobno, nedolžno, radostno, ki je v meni in me rešuje.
    Ja, mislim, da se rojeva vera vase. Ker se rojeva z vsakim malim korakom, ki ga naredimo k sebi:)) In dovoliti si biti igrivo ustvarjalna, brez obsojanja, je pomemben korak. In še zabaven!


    Še veliko zadovoljstva na valovih ustvarjalnosti ti želim;),
    Andreja

    OdgovoriIzbriši