četrtek, 26. marec 2015

Delanje napak

Včasih sem se najbolj na svetu bala narediti kakšno napako. 

Veliko časa in svoje energije sem posvetila temu, da se mi ne bi kakšna pripetila. Pa se mi seveda je. Pa ne samo ena:))

Zdaj pa spoznavam, da je delanje napak v ustvarjanju in življenju lahko tudi neverjetno zabavno in sproščujoče. 



Ko si dovolim delanje napak, dovolim v svoje življenje nepričakovanemu, čarobnemu in čudežnemu.

Napake mi odpirajo povsem nov pogled.

In nekatere je enostavno treba narediti.

So del učenja:))

Včasih ugotovim, da je bila prav "napaka" tisto najboljše, kar se je lahko zgodilo, čeprav sploh nisem slutila, da je tako.

Na katerem področju življenja se lahko danes prepustiš, se malo poigraš in si dovoliš kakšno "napako"?


Ni komentarjev:

Objavite komentar