torek, 26. januar 2016

Živim pogumno

Te dni me spet razveseljuje in navdihuje sodelovanje na spletnem seminarju. Letos sem se odločila za seminar Živeti pogumno (Living Brave), ljube in fantastične Brene Brown.

V 2. tednu smo se poglobili v koncept ranljivosti, spoznali mite o njej, nato pa raziskovali, kaj ta beseda in njen pomen, prinašata nam samim. Ena izmed nalog je bila tudi, da izberemo himno svoje arene (prostora, kjer želimo biti bolj pogumni).

Zelo simpatična naloga! Všeč mi je misel Brene Brown, da je ključno pri učenju, da vanj vključimo tudi igrivi del svoje osebnosti - smeh, glasbo in ples:))

In kaj sem izbrala? Bilo je kar težko, moram priznati, še dobro, da so udeleženke med sabo delile svoje predloge. Tako sem odkrila pevko Saro Bareilles in njeno pesem Brave. Uživajte!



Ni komentarjev:

Objavite komentar