ponedeljek, 25. maj 2015

Biti odprt za ljubezen

"Ni važno, kako umremo, važno je ali smo bili v trenutku, ko smo umrli, odprti za ljubezen."

Nedavno sem si ogledala film Eleganca ježa, ki je bil posnet po istoimenski knjižni uspešnici. Prekrasen film, uživala sem v vsaki minuti in dobesedno srkala nenavadno lepoto filma. 

Zgornja misel, s katero se je zaključil film, je bila tako provokativna, da sem še nekaj časa sedela pred televizorjem in iskala besede, s katerimi bi lahko opisala, kaj čutim ob njih. Kaj je tisto, kar se me je tako dotaknilo? To, da govori o smrti, a hkrati tudi o bistvu življenja - ljubezni. To, da ne vrednoti "velikih" dosežkov v življenju, ampak daje smisel drobnim vsakdanjim trenutkom, ko se odločamo: ali bomo zaradi svojih preteklih izkušenj zagrenjeni in bomo zaprli svoje srce ali pa bomo vztrajali v otroškem pogledu na svet in odprli svoje srce ljubezni.

Ko sem še tako razmišljala, se mi je utrnilo vprašanje: 

"Ali, kadar nismo odprti za ljubezen, sploh zares živimo?"

Ni komentarjev:

Objavite komentar