četrtek, 3. april 2014

Art journaling


Danes se je začel 2. del spletnega seminarja The gifts of imperfection, z Brene Brown. Jej:) 


Veselim se novih šestih tednov z Brene: novih spoznanj, uvidov, humorja in ustvarjanja:). Spet delamo art journaling (art dnevnik) in to je tisto, kar me je že pri prvem delu najbolj navdušilo. Uživala sem v ustvarjanju, v uporabi različnih likovnih potrebščin, tehnik … to me je popeljalo v povsem nov svet. Svet, kjer lahko ustvarjam samo zase in kjer lahko ustvarjalnost povezujem s svojim notranjim svetom. Svojo zemljo. Sveto zemljo. In ustvarjam svoj smisel. 

Moja ustvarjalnost se je prerodila, kot bi se prebudila iz dolgega spanca. Dnevnik, ki je nastal pri 1. delu tega seminarja, me navdihuje in navdušuje vsak dan in tudi, ko se je seminar končal, sem nadaljevala z ustvarjanjem in uživanjem. Zelo me je navdihnila tudi Tamara Laporte (ima prekrasno spletno stran, priporočam:)) in njen brezplačni spletni seminar Art, Heart and Healing. Ugotavljam, da je art journaling čudovit način, s pomočjo katerega  spoznanja, ki jih preberem v knjigi, slišim na seminarju ali pa do njih pridem sama, vsadim v svoje življenje in jih sprejmem v svoj vsakdan. Najbolje od vsega pa je, da je art journaling zares zabaven in igriv. 

Ni me presenetilo, da je naslov prvega tedna 2. dela seminarja Sem ustvarjalno bitje. Ali kot pravi Brene Brown: "Če hočemo ustvariti smisel, moramo ustvarjati. " 

Ni komentarjev:

Objavite komentar