ponedeljek, 26. januar 2015

Odpiram srce


Pesem je nastala, ko sem prebirala novo knjigo Alenke Rebula in Josipe Prebeg, Vera vase. Najprej me je pritegnilo poglavje Stopiti iz naboja v živost (str. 197). To vprašanje me je že dolgo nagovarjalo, a nisem našla odgovorov.  Do zdaj:))

Odpiram srce

Dolgo sem čakala.
Dolgo sem jokala.
Hrepenela.
Se jezila.
Stegovala roke po vaši ljubezni.
Zahtevala.
Iskala naročje, kjer bi se napila
sprejetosti in moči.
Dom, kjer bi bila zame vrata vedno odprta.

Zavrnjena sem trpela,
s krvavečim srcem, ranjeno dušo,
a se nisem mogla premakniti od vas,
ki bi mi morali dati,
kar mi pripada.
Tako sem mislila.
In žalovala za vsem,
kar mi ni bilo dosegljivo.

Mineval je čas ...
Pobrala sem kosti svoje duše,
odžalovala in počastila,
kar je živelo,
a se ni nikoli dopolnilo
in začela graditi svoj dušni dom.

Varno zavetje, čudežni gozd,
cvetoč travnik ob izviru ljubezni,
ki mi je vedno dosegljiv.
Kjer sem doma.
Ki mi pripada.
Moja duša se je ogrela, nahranila
in zapela pesem o obilju sveta.

Z vsem svojim obiljem
sem stopila pred vas,
poglejte, to sem jaz!
A v vaših očeh,
sem spet zagledala le
malo, ubogo, zapuščeno deklico.
Spet sem trpela, jokala,
kot bi bilo prvič …

Zdaj čutim, da je čas.
Čas, da pretrgam nevidne vezi,
s katerimi sem se priklenila na vas.

Čas, da preneham čakati,
kar ne bo nikoli prispelo.

Čas, da razprem svoja jadra
in odplujem. 

Drugam.

Že čutim, kako obračam hrbet znanemu hladu
in odpiram svoje roke, svoje srce
razkošni toplini tisočerih sončnih zahodov.

Zdaj lahko grem.
Svobodna, z odprtim srcem
in z blagoslovom doma v sebi.

Naprej ...
za svetlobo, za soncem.

2 komentarja: