sreda, 31. oktober 2012

Kot mačka

Laurel Burch

Bila bi kot mačka.

Gledam jo,
kako se mi
počasi približuje.
Nalahno se me dotakne 
s svojo mehko prisotnostjo
in čaka.
Ko začuti, da se ji odpiram,
nežno zavzame svoj prostor
v mojem prostoru.
Vzame si čas,
da poišče najboljši položaj,
v katerem bo lahko uživala
najino skupno bližino.
Ko ga najde, se namesti
in zadovoljno zaprede.
Čutim njen mir in 
raztezanje telesa v 
razkošni mehkobi bližine,
ki si jo deliva.

Ko se ji zahoče drugam
ali pa meni,
zapusti skupni prostor
brez krivde ali očitanja -
na dolgo se pretegne,
da spet začuti vsak kotiček
svojega telesa in ga napolni
s svojo prisotnostjo.
Spet je cela in sebi zadostna.
Morda se še mehko podrgne
ob moje noge.
in že je ni.

Pomislim - 
kako razkošno bi bilo
v telesu nositi spomin,
da je svet poln
toplih in mehkih prostorov bližine,
ki jih lahko naseljujem
in zapuščam brez bolečine.   
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar