torek, 2. december 2014

Kaj je čudežno?


Čudežno je vse, kar ima moč, da nahrani mojo dušo ... 


Kaj je čudežno?

Moje telo.
Njegov objem.
Sinje otroške oči.
Rojstvo.
Mehkoba zaobljenih obal.
Morje.
Dišeče zavetje borovcev.
Drobna stezica in gozd ob njej.
Bister studenček.
Letni časi.
Kresničke.
Ko se pogled odpre in poleti.
Ženski krog.
Iskriv pogled.
Nasmeh.
Odprto srce.
Ljubezen.
Ustvarjalnost.
Ples.
Zgodbe.
Blagozveneče besede.
Moja Zemlja.
In sanje, ki jim sledim.

3 komentarji:

  1. Čudežno je tudi to, da lahko duša najde oddih in zavetje v besedah drugega in to na blogu. Tvojem. Čudežni blog. Čudežna virtualnost:).

    OdgovoriIzbriši
  2. Spoštovani!
    Tudi jaz skoraj vsak dan pokukam v vaš blog, ker si s tem "napolnim baterije", "pobožam dušo" in okrepim zavest, da nisem sama s takim načinom čutenja. Zato, le pišite ta blog še naprej, zase in za vse nas, ki ga beremo.
    Lepe in čarobne praznike vam želim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dragi Anonimni!

    Hvala za besede spodbude in hvala, da me bereta:) Res je čudežno, kje oz., da se lahko na ta način srečamo in prepoznamo dušno sestrstvo. Srečno še naprej, Andreja

    OdgovoriIzbriši