sreda, 31. december 2014

Novoletna zaobljuba ...



... malo drugače ... Zaobljubimo se, da bomo v letu 2015 vstopale v svet iz občutenja, da smo vredne vsega lepega.

Avtorica zaobljube je čudovita Jen Saunders, ki s svojo spletno stranjo in  časopisom Wild Sister Magazine navdihuje tisoče žensk po celem svetu. Meni je bila tako všeč, da sem jo prevedla in jo imam zapisano v svojem dnevniku. Začne se takole: "Jaz, Andreja, sem vredna. ... " Dovolila sem si, da sem dodala nekaj misli, ki mi prinašajo smisel.

Ob novem letu jo delim z vami, drage ustvarjalne sestre. Pogumno in ljubeče hodimo po svojih poteh, skrbno pletemo niti svojega življenja, a včasih se v nas še oglasijo dvomi ... ali sem vredna? 

Zatorej vdihnimo in si kdaj pa kdaj na glas ponovimo ali zapojmo ...:)


Vredne smo ...

Vredne smo svojih sanj.

Vredne smo ljubezni.

Vredne smo spoštovanja.

Vredne smo sreče.

Vredne smo uspeha.

Vredne smo blagostanja.

Vredne smo veselja.

Vredne smo vseh svojih želja.

Vredne smo Veličine.

Vredne smo, da se imamo rade in

da se sprejmemo v celoti.

Vredne smo, da smo ljubljene in da pripadamo.

Vredne smo brsteče ustvarjalnosti.

Vredne smo osrečujoče povezanosti s sorodnimi dušami.

Drage moje sestre, 
vredne smo.

2 komentarja:

  1. Čudovite objave me vedno znova pokličejo v tvoj brlogec:)) Hvala ti zanje.
    Vse, vse dobro tebi in tvojim najdražjim v novem letu, prijazen pozdrav, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tanja,hvala!Naj ti leto 2015 prinese obilje vsega, kar ti prebuja srce, dušo in telo!
    Andreja

    OdgovoriIzbriši