nedelja, 30. november 2014

Knjige za dušo

Na svetu so knjige takšne in drugačne. Nekatere se nas s svojo zgodbo le narahlo dotaknejo in nato izginejo iz našega življenja. Obstajajo pa tudi Knjige, ki so tako močne, da nas pretresejo od pet do glave in nas za vedno spremenijo. Na boljše. So knjige, ki pridejo ravno v pravem trenutku in take, za katere je trenutek vedno pravi:)).

Priznam ..., sem med tistimi, ki ob misli na preživljanje časa na samotnem otoku, najprej pomislim na to, katero knjigo bi vzela s seboj:). Ljubezen do branja izvira še iz mojih otroških let in ostaja moja strast tudi v odraslosti. Zima je zame čas, ko se lahko bolj potopim v svet branja. Razkošne dolge zimske večere rada preživim v družbi dobre knjige. Ob dišečem čaju, zavita v toplo odejo, počasi odpiram vrata pravljičnih svetov in čarobnosti. To je čas, ko hranim svojo dušo. Ko najdem "pravo" knjigo ali ona najde mene:), se mi zdi kot, da bi ... na bleščečem zvezdnatem nebu zrasla čudovita mavrica, jaz pa sedim na mehkem rožnatem oblaku in se čudim vsej  lepoti in smislu.  

Za vse, ki radi berete dobre knjige - take, ki prinašajo pomembne uvide, zraven pa imajo to moč, da nahranijo tudi našo dušo, sem pripravila seznam nekaterih knjig, ki sem jih imela čast prebrati (Martina, hvala za spodbudo:). 

Med njimi so tudi take, ki sem jih prebrala večkrat in h katerim se vedno znova vračam. Razvrstila sem jih v nekaj kategorij, da boste lažje brskali. Pa dober tek:)

Knjige za vse čase:):
- Blagor ženskam, Globine, ki so nas rodile, Sto obrazov notranje moči, A. Rebula
- Ženske, ki tečejo z volkovi, Ples starih mater, Čar zgodbe, C. Pinkola Estes
- Kraljica in divja ženska, A. Grün
- The gifts of imperfection, Daring greatly, I thought it was just me (but it isn`t), Brene Brown

- Ženska, ki je našla svoj glas, S. O'Halloran in S. Delattre
- Alkimist, P. Coelho
- Življenje je tvoje in druge knjige, L. Hay 
- Babe ne tarnajo, Babje boginje, J. Shinoda Bolen
- The muse is IN, J. Badonsky

Knjige, ki so mi odgovorile na pomembna življenjska vprašanja:
- Pripovedke o materah in hčerah, J. Evetts-Secker 
- Umetnost ljubezni in življenja, Imeti ali biti, E. Fromm
- Ljubezen v času osamljenosti, P. Verhaeghe
- Ranjena ženska, L. Shierse Leonard
- Upor telesa, Drama je biti otrok, A. Miller
- Najina ljubezen, H. Hendrix 
- Potovanje srca, J. Wellwood
- Misliti s telesom, J. Tolja, F. Speciani

Zgodbe s sporočilom:
- Jonatan Livingston Galeb, Iluzije, Most prek večnosti, Eno, Richard Bach
- A ti povem zgodbo, J. Bucay
- Neposlušnost hčere sonca, M. Prechtel
- Stara pajkovka, P. Cogan
- Imenovali so jo dvoje src, M. Morgan
- Ptica v duši, M. Snunit,
- Čarovniški vajenec, Evald Flisar
- Bitka za neznano, C. Castaneda
- Stepni volk, Siddarta, H. Hesse 


Leposlovje, ki prinaša "nekaj več":
- Angel pozabe, Maja Haderlap
- Rdeči šotor, A. Diamant
- Kradljivka knjig, M. Zusak
- Bralec, Ljubezenski pobegi, B. Schlink
- Knjige južnoameriških pripovedovalcev Gabriela Garcie Marqueza in Isabel Allende
- Zofijin svet, Lepotica s pomarančami, V ogledalu, v uganki, J. Gaarder
- Otroške zgodbe Svetlane Makarovič, Anje Štefan
- Bajka o svetlobi, Muc Mehkošapek, Bina Štampe Žmavc
- Kako se je princeska spet začela čuditi, A. Vukmir
- Pika Nogavička, A. Lindgren
in Štoparski vodnik po galaksiji:), D. Adams

Poezija 
Alenke Rebula, Neže Maurer, Bine Štampe Žmavc, Anje Štefan, Pabla Neruda in Hafisa.

Katera knjiga pa je spremenila tvoje življenje? Toplo vabljene, da dopolnite moj seznam:))

4 komentarji:

  1. Pozdravljena! Preko nekega drugega bloga sem "prijadrala" do tvojega, že naslov mi je tako blizu, vsebine pa prav tako, hvala, ker deliš z nami:))
    Odličen in po vsebini močan seznam si podala. Na moje življenje sta poleg kar nekaj od tvojih navedenih vplivale vse od Eckharta Tolleja in Povabilo - Oriah Mountain Dreamer.
    Topel pozdrav, Tanja:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tanja, dobrodošla:) in hvala za tvoje predloge. Še ne poznam, se pa veselim, da jih še bom:) Tako fino je, ko mi kdo "iz prve roke" priporoči kakšno knjigo.

    Lep, lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojla!
    Jaz sem navdušena nad seznamom knjig...nekaj je znanih,pa vendar že malo pozabljenih,bo treba obnovit...
    Zelo sem vesela,da so ljudje,kot si sama-kapo dol!Mene še vse delo(teorija in njen prenos v prakso) čaka,in dobrodošla je vsaka pomoč!
    Hvala za vzpodbudo z napisanim in veliko dobrega ti želim.
    Lep pozdrav,Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, Tamara in dobrodošla pri meni:)

    Knjige so res učiteljice in navdihovalke, ravno zdaj eno tako prebiram, ki me je vrgla iz "okvirjev". Dosegla me je ravno ob pravem trenutku, ko sem jo potrebovala. Želim ti veliko veselja pri branju in učenju:)
    Andreja

    OdgovoriIzbriši