petek, 15. november 2013

Dovolim si

Dovolim si,
da so moje sanje drzne in velike.
Dovolim si,
da mi misli hitijo kot veter
in da jih včasih še sama
komaj ulovim.

Dovolim si,
da tulim, ko me boli,
dovolim si,
da občutim vse:
tudi strah, žalost in jezo.

Dovolim si,
da rečem NE
brez slabe vesti.

Dovolim si
skakanje od veselja,
ples in vrtenje,
dovolim si,
da sem igriva,
frfotava,
in malo zaletava.

Dovolim si,
da se izražam
in mislim čisto "po svoje".

Dovolim si,
smeh in hihitanje.
dovolim si
nered in iskanje,
dovolim si,
da nič ne počnem
in da nič ne vem.

Dovolim si,
da se odzovem,
ko me kličeta srce in duša.
Dovolim si uslišano telo
in uživanje v tihi lepoti narave.
Dovolim si, da mislim z nogami,
ko glava odpove.

Dovolim si hrepenenje
in občutek,
da sem ljubljena vsak dan.

Dovolim si biti ranljiva,
da mi je včasih nepopisno težko,
da delam napake
in se kljub temu počutim vredna.

Dovolim si,
da se počutim lepa
in da sijem iz srca.

Dovolim si,
da nisem všeč vsem
in da meni niso všeč vsi.

Dovolim si biti taka kot sem
in ne kot bi morala biti.

Dovolim si upanje v sočloveka
in v dobro v njem,
dovolim si, da sem naivna,
kljub temu, da bi že lahko vedela.

Dovolim si, da pripadam
in se počutim povezana.

Dovolim si
celo sanje v lepo prihodnost.

2 komentarja:

  1. Hvala za to pesem ... Prepovedi, ki me še vedno vodijo se sploh ne zavedam, a se bom ravno zaradi tega zapisa začela opazovati.

    OdgovoriIzbriši