petek, 10. april 2015

Filozofovi zapiski

Danes želim z vami deliti spletno stran Briana Johnsona, ki me že nekaj časa navdušuje s svojimi kratkimi video predstavitvami različnih knjig s področja osebnostne rasti. Imenuje jih "Filozofovi zapiski" (Philosophers Notes).

Osnovna ideja Filozofovih zapiskov je, da je na svetu ogromno zanimivih knjig in idej, ki jih je nemogoče vse najti in prebrati. Zato za nas to naredi Brian:): najde in prebere zanimive knjige in iz njih izlušči najbolj pomembne ideje, ki jih nato na zanimiv in kratek način predstavi vsem tistim, ki nimamo toliko časa, da bi vse te knjige prebrali.

Meni Filozofovi zapiski omogočajo, da izvem veliko zanimivih idej v precej kratkem času:), ne da bi morala knjigo najprej odkriti, jo nato naročiti in jo prebrati. Moram priznati, da sem včasih zelo nesrečna, ker v tem obdobju svojega življenja ne morem toliko brati, kot bi si želela. Zdaj pa lahko izvem za (nove) knjige in avtorje, za katere drugače sploh ne bi slišala, Brian pa mi predstavi glavne ideje, ki jih prinašajo.
Posnetki so dolgi okoli 10 minut in najbolj pogosto jim prisluhnem zjutraj, medtem, ko si pripravljam zajtrk ali pospravljam. Ker sem se naročila na Brianove novičke, me novi posnetki vsake 14 dni ali tri tedne čakajo v moji e-pošti in si jih lahko ogledam, ko imam čas. 

Vsem, ki vas zanima področje osebnostne rasti, ki radi berete in vam angleščina ne povzroča prevelikih zagat, Filozofove zapiske zares toplo priporočam:)

Danes me je še posebej navdušila predstavitev knjige The creative Habit, koreografinje Twyle Tharp, ki govori o ustvarjalnosti. Uživajte!


2 komentarja: