ponedeljek, 27. julij 2015

Dan za ples

Danes bi z vami rada delila zanimiv posnetek govora izraelske znanstvenice dr. Tal Shafir, ki pripoveduje zgodbo o tem, kako lahko z določenim gibanjem vplivamo na občutenje sreče. Je strastna plesalka in svoje raziskovanje povezave med gibanjem (telesom) in srečo, je črpala tudi iz svojih plesnih izkušenj in občutij. 



Predavanje me je navdihnilo in potrdilo tudi moje lastne izkušnje.Tudi sama namreč obožujem ples in vse bolj odkrivam, kako poživljajoče vplive ima. Trenutke, ko plešem občutim srečo, igrivost, svobodo, ker se lahko izražam (s telesom) in zabavam. S plesom oz. telesom lahko izrazim tudi tisto, kar včasih z besedami ne morem. Ples mi pomeni svobodo in trenutek, ko odložim "glavo" in se preselim v telo. S tem odložim tudi skrbi, obveznosti, premlevanje .... In vedno sem presenečena koliko razigranega veselja in življenjske radosti privre iz mene:))! Včasih se mi zdi, kot da bi ob plesu moje telo mojim možganom poslalo sporočilo: "Vse bo v redu."

Danes vas torej vabim na ples:) Ne potrebujete veliko: dobro glasbo, prostor in nekaj minut časa. Poskusite!

Ni komentarjev:

Objavite komentar