četrtek, 22. oktober 2015

Vsi moji blagoslovi


Odkar sem prebrala knjigo Blagoslovi starega očeta, ameriške zdravnice in zdravilke, Rachel Naomi Remen, se skoraj vsak dan spomnim na blagoslove, ki sem jih sprejela v svoje življenje. Nekateri so še živo z mano in me še zdaj me oblijejo z zlato svetlobo sprejetosti, videnosti in ljubezni. Drugi se mi razodevajo šele zdaj, saj jih v času, ko so se zgodili, še nisem prepoznala. Morda niso bili videti kot blagoslov ali pa jih nisem pričakovala v tistem trenutku, prostoru, družbi … Moje oči jih niso zmogle videti in moje srce jih ni zmoglo sprejeti … 

Tudi v tem trenutku je tako. Koliko blagoslovov mi je skritih, ker moje srce ni odprto za njih? Kolikokrat sem razočarana, ker blagoslove iščem na točno določenih mestih pa jih tam ne najdem? In drugič - kako neverjetno lep je občutek, ko čisto nepričakovano odkrijem blagoslov ali pa blagoslov najde mene:)). Takrat lahko začutim božansko naravo vsega in se počutim bolj celo. 

Za blagoslovljeno življenje je pomembno, piše avtorica knjige, da ostajamo odprti in pozorni, saj se blagoslovi skrivajo povsod, v najobičajnejših in najmanj verjetnih kotičkih. Večini izmed nas je bilo danih veliko več blagoslovov, kot smo jih lahko sprejeli ali prepoznali, saj si: » ... življenje polnimo z drugimi stvarmi, tako, da nam primanjkuje prostora za sprejemanja blagoslovov.«

Pri iskanju blagoslovljenega življenja včasih zaidemo. Iščemo vse, kar je narobe v nas in v drugih ter hitimo to popravljati in izboljševati. A to nam bo prineslo blagoslovov, ki si jih želimo, pravi Rachel N. Remen. Za blagoslovljeno življenje je namreč pomembno, da se učimo življenje slaviti, namesto izboljševati.

Zelo všeč mi je bila tudi njena definicija blagoslova: »Blagoslov je trenutek srečanja, ko se dve bitji spomnita svoje resnične narave, potrdita svojo vrednost in okrepita svojo celovitost«. Kdor koli je kdaj verjel v nas, okrepil našo celovitost in nam ponudil ljubezen, nas je blagoslovil in ta blagoslov je vedno z nami.

Eden izmed naslovov v knjigi, ki me je še posebej navdušil je Postati blagoslov. Blagoslov lahko postaneš, ko »se napolniš do vrha, tako, da se tvoji blagoslovi izlijejo na druge.« Tu Remenova veliko govori o služenju kot o načinu, da postanemo blagoslov. Zelo me je nagovorila njena ugotovitev, da včasih verjamemo, da služimo na nek določen način, dejansko pa služimo na povsem drugega:).

Za konec tega zapisa o blagoslovih, bi z vami rada delila še eno lepo misel iz knjige: »Mogoče se modrost skriva v tem, da se z vsem srcem in čim pogumneje spoprimemo z življenjem, ki nam je bilo dano in ne popustimo, dokler ne najdemo neznanega blagoslova, ki je v vsem.« 

Ni komentarjev:

Objavite komentar