torek, 17. junij 2014

Moje levjesrčno življenje

Nekaj tednov nazaj se je končal 2. del spletnega seminarja The gifts of imperfection. Bilo je navdihujoče. Pretresljivo. Lepo. Bogato. Neverjetno. Toliko novih misli, uvidov in spoznanj v tako kratkem času! Še vedno urejam svoje misli in dokončujem vaje v svojem drugem dnevniku (in uživam:)) Počasi, počasi predelujem vse informacije, ki so se me dotaknile.

Ena izmed zadnjih vaj na seminarju je bila namenjena izbiri, za vsakega posameznika najbolj pomembnih spoznanj tega seminarja. Naslov vaje je Moje levjesrčno življenje (my wholehearted life). Izbrali smo 3 spoznanja oziroma strategije, ki nam bodo pomagale, da bomo vztrajali na poti levjesrčnega življenja. Nato smo dodali še tri strategije na katere bomo še posebej pozorni. Na koncu pa smo izmed vseh izbrali eno na katero se bomo osredotočili v naslednjih mesecih.

Z vami bi rada delila svoja najpomembnejša spoznanja/orodja, ki sem jih dobila na tem seminarju. Morda se dotaknejo tudi vas:)

1. Objemam vse svoje občutke (stop otopelosti)
2. izbiram pristnost – I`m enough (ni mi treba biti kul)
3. opuščam slo po perfekcionizmu (do it now, do it badly)
4. vadim hvaležnost

Posebno pozornost bom posvečala:
5. igri in počitku
6. vaji v umirjenosti (5 minut diham, pravočasnost, tedenski načrt)
7. ustvarjanju prostora za: sproščenost, spontanost, ljubeznivost, ustvarjalnost, ples in petje v svojem življenju.

Za konec pa še ena Brenina misel, ki se mi zdi, da nekako pooseblja bistvo levjesrčnega življenja.


PS. Za vse, ki vas zanima več o tej temi ... Seminar trenutno ni na voljo, lahko pa si kupite knjigo po kateri je zasnovan - The gifts of imperfection (Brene Brown). Zaenkrat še ni prevedena v slovenščino, a se jo da dobro brati tudi v angleščini:).

Ni komentarjev:

Objavite komentar