sreda, 1. april 2015

Ljubezensko pismo

Na nedavno končani spletni konferenci Desnomožgančki v podjetnjištvu, ki jo je že petič pripravila neverjetna Jennifer Lee, me je najbolj navdušila SARK oz. Susan Ariel Rainbow Kennedy, zelo ustvarjalna vsestranska umetnica in pisateljica (njena spletna stran: http://planetsark.com/). Njun intervju je bil poln humorja in resnično globoko navdihujočih misli, vaj in primerov.

Eno vajo bi rada delila z vami:), ker se mi zdi, da je res zelo zanimiva, drugačna, navdihujoča:).

Naslov je Ljubezensko pismo notranjemu jazu (Love letter to Inner Wise Self). Namen vaje je, da izkažemo ljubečo naklonjenost našemu globokozavedajočemu notranjemu jazu (notranjemu glasu, modrosti) ... in mu obljubimo zvestobo. Notranji jaz je zame tisto najsvetlejše v nas, nekakšna notranja modrost, prepletena z neskončno ljubeznijo in ustvarjalnostjo.

Ko delam vaje Na svoji zemlji, iz knjige Blagor ženskam, Alenke Rebula, se velikokrat izkaže, da se zavedam več, kot se mi zdi oziroma, da se ne poslušam in včasih celo vztrajno ignoriram. Večkrat se zgodi, da čutim (oz. nekje v sebi vem!), da nekaj ne bo dobro zame, a kljub temu nadaljujem, ali pa vem, da bi bilo kaj dobro, pa iz različnih razlogov tega ne storim. Kadar se ta vzorec dolgo ponavlja, se zgodi, da moj notranji glas postane nem ali skoraj neslišen in spet in spet mu moram nežno prigovarjati, da se ponovno oglasi.
Ko živim "mimo" svoje notranje modrosti, me to vodi daleč stran od življenja po katerem hrepenim. Ko pa sem v stiku s sabo, lažje in boljše izbiram, živim bolj ustvarjalno in iz "srca". 
Pismo lahko napišete v različnih oblikah, na kratko, na dolgo, v verzih ali v prozi, lahko pa ustvarite kaj čisto svojega:) Spodaj pripenjam svojega, morda bo komu v navdih ali v pomoč.



Moji notranji modrosti 

Čutim, da si vedno z mano.
Tudi jaz sem s tabo.

Slišim tvoj glas.
Tudi kadar šepečeš
ali mrmraš.
Tukaj sem.

Tudi, ko te je sram,
ko se počutiš samo
in nepomembno.
In se ti zdi, da ne moreš več.
In da boš padla.
Tukaj sem.
S tabo.

S tabo sem
ob vsakem tvojem koraku
ob vsaki tvoji besedi
ob vsakem tvojem vzdihu
in trepetu.
Tukaj sem zate.
Pri meni si na varnem.

Vem zate.
Vem, kako žariš.
Vem za tvoje globočine.
Vem, da Veš in Čutiš.
Tisto več.
Poznam tvojo modrost.
Poznam tvojo neskončno dobroto.
Poznam tvojo otroško nedolžnost
in lepoto.
Vem za tvojo igrivost.
In tvojo neverjetno ustvarjalnost.
Slišala sem tvojo pesem.
Ob njej zapoje moja duša.
In odpre moje srce.

Draga, vem zate.
Si več, 
kot sem si kdaj koli želela.

Hvala, da si.

2 komentarja: