ponedeljek, 17. februar 2014

Mala sanjavka


Pesem o naši mali sanjavki posvečam vsem, ki še znate gledati na svet z otroškimi očmi.



Mala sanjavka

Rada se zaziram v njene oči.

Vidim zvezde in
širne sanjske daljave.
Potopim se v modrino in
moj pogled se ujame
v mehkih oblakih veselja.

Mala sanjavka
najraje pleše in se vrti.
Na ulici, v trgovini, doma.
In zraven seveda prepeva.

Ko jo opazujem,
se mi včasih zazdi,
da ni od tega sveta ...

Rada klepeta.
Pripoveduje mi
neskončne zgodbe,
polne iskrivih vprašanj,
ki naju mimogrede odpeljejo
na potovanje brez mej.

Vabi me v gozd,
iskat škrate in gozdne vile,
in na klepet z drobnimi pticami,
ki vedo za skrivnosti srca.

Res, včasih se mi zdi,
da ni od tega sveta ...

Rada riše.
Pričara si
sanjske svetove,
kjer je mogoče vse,
kar si želi.

Rada opazuje oblake,
luno in zvezde,
boža muce, konje in kužke.
Ne mara pa trgovin.

In pravi:
»Mami, kako, da je na televiziji
pomemben samo denar?«

Zares, včasih se mi zdi,
da ni od tega sveta ...

Kot, da imam na obisku
majhno modro vilo,
ki me vsak trenutek spominja na to,
kaj je zares pomembno in vredno.

Hvala ti, moja mala sanjavka, hvala!

Ni komentarjev:

Objavite komentar