nedelja, 6. julij 2014

Najljubši seznam

Končno je tu poletje. Ahhh ... Čas za počitek, sprostitev, za nabiranje novih moči in celo za lenarjenje. A da ne bi preveč uživala, si vsak začetek poletja zagrenim s sicer hvalevrednim namenom, da bi pred odhodom na morje postorila cel kup reči, ki mi jih ni uspelo med letom. Saj veste, pospravljanje in podobne reči:). 

Letos je bil ta moj seznam še posebej "bogat" in dolg, pravi izziv za vsako perfekcionistko! Samo eno napako je imel - opravila s seznama mi nikakor niso dišala in doslej sploh nisem našla časa, da bi katerega začela ali celo zaključila. Čeprav se s tem dejstvom nisem prav veliko ukvarjala, so se v meni počasi začeli oglašati občutki krivde. Sprva potiho, nato pa vsak dan bolj. Seznam je bil napisan, tega se ni dalo pozabiti in kmalu se nisem mogla več pretvarjati, da "bom že". Poleg občutkov krivde pa sem v predelu srca začutila tudi nekakšno stiskanje, bolečino. Ki ni in ni hotela odnehati. Po nekajdnevnem mučenju sem se spomnila na predavanje Alenke Rebula Srce - sedež modrosti in njenih besed, da je srce varuh naših najglobljih potreb. Vprašala sem se, kaj mi sporoča moje razbolelo srce? Katero svojo potrebo sem spregledala? So opravila s seznama moja resnična potreba ali zgolj posledica prepričanj, v katerih sem bila vzgojena? 

Kmalu sem ugotovila, da je moj seznam bolj kot odsev mojih resničnih potreb posledica prepričanja, da moram preden si lahko oddahnem (oddidem na dopust), vse postoriti, imeti "vse poštimano". Čeprav sem se tega prepričanja v vsakodnevnem ritmu že kar dodobra otresla, me očitno nekajkrat na leto še pošteno "zagrabi". Kaj naj storim? Odločila sem se, da napišem še en oziroma nov seznam:) Ki bo upošteval moje želje in potrebe! Vas zanima, kako izgleda? Ni preveč impozanten, je bolj skromen, ampak takooooo moj:))

1. (Ne) delaj nič.
2. Počivaj.
3. Sledi svojemu srcu.
4. Dihaj.

PS. Kakšen pa je vaš najljubši seznam?

4 komentarji:

  1. Mi je všeč tvoj seznam! Še posebej točka 1. Kar sploh ni tako enostavno!
    Bodi lepo! Gordana

    OdgovoriIzbriši
  2. :))) hvala! Se strinjam, ni enostavno, ampak se učim - telo podpira moje učenje - če ne gre drugače pa z bolečino ... in sem mu hvaležna:). Veliko "nič delanja" ti želim:)) v teh poletnih dneh!

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, iz (ne) delaj nič izvzemi ne piši več;). Rada zahajam med tvoje besede. Hvala za njih.

    OdgovoriIzbriši
  4. ;)) hvala za tvojo toplo spodbudo ... tako lepo je bilo prebrati tvoje besede. Prav pobožale so me, hvala, da si:)

    OdgovoriIzbriši